wielkie bum!

Czyli powrót po prawie 4 latach..


Cześć i czołem! 


Co mnie skłoniło do założenia bloga? Chyba zabicie czasu, którego z resztą już i tak mam bardzo niewiele. Jednak myślę, że taka odskocznia dobrze mi zrobi! Praca, studia - pochłaniają zdecydowanie większą część czasu. Ale nikt nie powiedział, że jak się wejdzie w dorosłość będzie lekko i przyjemnie. Myślę, że pomimo obecnego marudzenia, za jakiś czas wyciągnę z tego wnioski i powiem sobie, że jestem w tym miejscu, w którym chciałam być. 

Może krótko o mnie - mam na imię Sara, mam 21 lat. Studiuję zaocznie dietetykę, aktualnie (po burzliwych pierwszych dwóch semestrach) jestem na drugim roku. I nie ukrywam, że chciałabym wiązać przyszłość właśnie z tym. 

W wolnych chwilach lubię czytać książki, artykuły, oglądać przeróżne materiały właśnie o tej tematyce, a co najczęściej robię? Odsypiam pracowity tydzień. No zawsze jakieś wyjście jest, a akurat ja nie narzekam, bo pewnie gdybym mogła to bym przespała całe życie, albo chociaż dzień, taki ze mnie nocny marek. 

Osobiście.. niecierpliwie oczekuję końca roku, by mógł zacząć się kolejny. Niby tylko zmiana kodu, jednak już teraz wiem, że kolejny rok, będzie rokiem zmian, wielkich zmian. Na starym blogu, który miał być nowym rozdziałem pojawił się tylko jeden post(po usunięciu wszystkich innych, taka wiecie, nowa karta, która nie do końca wypaliła), w którym podsumowałam w formie zdjęć cały 2014(?) rok. Na tym blogu też taki post się pojawi, no ale to dopiero za dłuuuuuższy czas, bo jednak do końca tego trzeba dobrnąć, oczywiście z uśmiechem na twarzy, bo przecież innej opcji nie ma. 

A teraz już się żegnam i trzymam kciuki sama za siebie, żeby tym razem to było to! :) 

Komentarze

  1. Życzę powodzenia, wytrwałości i dużo weny do pisania! Ja także właśnie wróciłam w progi blogsfery, ale ja miałam krótszy odpoczynek, chyba tylko rok :))

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog..! zapraszam do mnie dopiero zaczynam<3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty